با هر قاشق مواد مغذی بیشتری دریافت کنید

بادام یک فوق ستاره در دنیای میان وعده‌هاست. یک منبع شامل مواد مغذی مهم مانند منیزیم و ویتامین B که به تبدیل شدن غذا به انرژی کمک می‌کنند، پژوهش‌ها نشان می‌دهد افرادی که دارای مقادیر کمی منیزیم هستند در حین انجام تمرینات ورزشی سریعتر از دیگران خسته می‌شوند چون منیزیم نقش مهمی در سوخت و ساز انرژی در بدن دارد. همین‌طور اگر مقدار ویتامین B در بدن کم باشد شما دچار خستگی و بدخلقی می‌شوید و تمرکزتان را از دست می‌‌دهید. مصرف همیشگی یک وعده شامل حدود ۳۰ گرم بادام یا در حدود ۲۳ عدد آجیل می‌تواند به بدن شما کمک کند تا انرژی کافی برای فعالیت‌های روزانه داشته باشید.

کربوهیدرات‌های موجود در غلات‌ کامل یک میان‌وعده‌ی درست و حسابی هستند، می‌دانید که منظور از غلات‌ کامل همان غلات سبوس‌دار است. به لطف فیبر، این غلات به جلوگیری از افت قندخونی که معمولا پس از مصرف کربوهیدرات‌های تصفیه شده یا ساده اتفاق می‌افتد کمک می‌کنند. در بین این خوراکی‌ها ذرت بوداده انتخاب بهتری نسبت به سایر تنقلات ترد مثل چیپس است. از آنجا که دانه‌های ذرت جزءِ غلات‌کامل هستند کالری پایینی دارند البته تا زمانی‌که شما آنها را با کره یا نمک یا روغن میل نکنید، در ضمن ذرت بوداده چون حجم معده را پر می‌کند٬ زمان طولانی‌تری نسبت به چیپس یا بیسکویت‌های شور می‌تواند شما را سیر نگه دارد. ذرت بوداده‌ی خوشمزه‌ی مایکروویوی را ترک‌ کنید و سعی کنید خودتان دانه‌های ذرت را درست کنید. ذرت‌های‌تان را با سبزیجات و ادویه‌های مختلف بو‌ بدهید و نوش جان کنید. اجازه دهید بدن‌تان لذت دریافت یک غذای سالم سرشار از فیبر را تجربه کند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *